Theses on the same topic (having an identical keyword):
Národní produktKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
(Ekaterina Baranichenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92798 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
(Elena Panfilova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ea002/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
CSR aktivity ve společnosti Lush
(Eliška Janovská)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92132 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketingová strategie společnosti LUSH na českém trhu
(Ngoc Hoa Bui)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84898 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
The Importance of Business Ethics and CSR, with an Analysis of Lush and its Philosophy
(Barbora Hronková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5dnto5// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
Komunikace kosmetické značky Lush
(Tereza Strouhalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//19kw7q// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic