Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
(Lenka Chvojsíková)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ez06pu// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (u) | Práce na příbuzné téma
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
(Eva KOLÁŘOVÁ)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jqhvnf// | Učitelství pro 2. stupeň základních škol / AJsn-NJsn | Práce na příbuzné téma
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
(Pavlína BASLEROVÁ)2017, Disertační práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gshsk0// | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
(Markéta Zouharová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mj79p/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
(Jana SKRBKOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//izvrq9// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
(Petra ANDĚLOVÁ)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//nkdqzc// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
(Nikola Guzdková)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/loc3f/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
(Tereza Pavlíková)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6417 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
(Soňa ČEPLOVÁ)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4etiv0// | Speciální pedagogika - poradenství / | Práce na příbuzné téma
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
(Lucie ŠROMOVÁ)2019, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//zj38xx// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Práce na příbuzné téma