Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Sociální médiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
(Aida Khadzhibiekova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75015 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites
(Tuvshinzaya SANDUIJAV)2008, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ay3p68// | Ekonomika a management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Impact of social media on businesses in Ghana
(Seth-Junior Sekyere Baako)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2zot/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Social Media Narcissism at Marketing Service
(Iuliia Baboshkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zg98i/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
(Anirudh Nemmeli Srinivasan)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//dyyszf// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Analyzing the Impact of Social Media Influencers Across Different Product Categories
(Tereza Rejchrtová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93668 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
(Elena Khokhlova)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Social Media Narcissism at Marketing Service
(Iuliia Baboshkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zg98i/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//sj7z3e// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma