Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

software

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Procedurální generování voxelových struktůr
 (Jan Szlauer)

2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/otsd9/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování map pro deskovou hru Dračí doupě
 (Jiří Kalanin)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava

http://theses.cz/id//03o8qq// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Analýza algoritmů pro procedurální generování virtuálního světa
 (Petr STANKUŠ)

2024, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//wyj8tf// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Implementace systému pro procedurální generování herního obsahu
 (Zbyněk Zelinka)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79807 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování v Unity
 (Pavel Goš)

2020, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//itnn1v// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování faktorů strachu
 (Terézia Hundáková)

2023, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//3jw8q2// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Blender add-on pro procedurální generování mostů
 (Alžběta Kučerová)

2023, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//y85seu// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování struktur typu dungeon
 (Marek Šipoš)

2020, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//cad4c1// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování a simulace 2D herního světa
 (Tomáš Dubský)

2022, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//jvo9ej// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování krajiny v Unity
 (Dennis Vymer)

2020, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//i73cl2// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)