Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Politická komunikace

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 6 » (celkem 51 prací)
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
 (Šarlota DAŇHELOVÁ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//2b54zi// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma

Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD
 (Šárka Trunkátová)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bxv0b/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
 (Martin Ivánek)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/plfwp/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Same same but different: National Influences on Volt´s First Election Campaign
 (Johanna KLEIN)

2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//gkbewx// | Politologie / Evropská studia se zaměřením na evropské právo | Práce na příbuzné téma

Discourse Strategies and Rhetorical Devices in Robert F. Kennedy's 1968 Presidential Election Campaign Speeches
 (Ľudovít Szőcs)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d9af0/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Multimodal Analysis of European Populist Discourse: The Case of the German AfD Election Posters in 2021
 (Satomi KOBAYASHI)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//zyewvs// | Humanities / Euroculture | Práce na příbuzné téma

Vliv legislativních a institucionálních změn na volební kampaň roku 2017
 (Josef Šíp)

2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/stexv/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Finanční limity a volební kampaně ve vybraných evropských zemích
 (Martina Houšková)

2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vvs0h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Volební marketing nových politických hnutí: případ voleb do Poslanecké sněmovny 2013
 (Milan Klempíř)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/56336 | Politologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 6 » (celkem 51 prací)