Theses on the same topic (having an identical keyword):
Mezinárodní, značková, strategieKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(Petra Macháčová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(Petra Macháčová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Podnikatelský plán- affiliate marketing
(Johana Kapošváryová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76388 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(Petra Macháčová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Small Business and International Entrepreneurship
(Anastasiia Radchenko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71278 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(Petra Macháčová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
(Alena Sedlářová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34001 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Analýza mezinárodní značkové strategie společnosti Nestlé
(Lucie Krajčová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20515 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Značková strategie v mezinárodním marketingu
(Pavel Pichler)2005, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28007 | Mezinárodní ekonomické vztahy / | Theses on a related topic
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(Petra Macháčová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic