Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
(Kateřina Deml)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xnok3p// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Štěpán Roškot)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h5pjm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Edukace mediální gramotnosti u seniorů v programovém schématu České televize
(Monika Forethová)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yjhui/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Využití veřejnoprávní televize k edukaci celospolečenských témat
(Michal Pummer)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gpimlt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Prediktivní model sledovanosti v adresovatelné televize
(Lukáš Hnilička)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85488 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
(Štěpán Hykš)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s4j3c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize
(Barbora Růžičková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/suoxs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
(Martina Jelínková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qxvx89// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"
(Artur KUBICA)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pn0ijx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma