Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Film consumption behaviour of generation Y
(Maryia Novikava)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//zn43o6// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
(Eva Šťastná)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m52hv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Petra Urbaníková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xqnx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
(Tereza Bartůňková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pe57c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Petr Strnad)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5136/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace v kontextu rozvoje publika
(Barbora Kocianová)2016, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9103 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
(Jan Vála)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6xx0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
(Jan Bors)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkedo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
(Tina Kučková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bdwsps// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma