Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ImageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
(Denisa Malá)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udqei/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů na budování image značky
(Nikola Timkovičová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cvtin5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů na budování image značky
(Nikola Timkovičová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3gjqsb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů na budování image značky
(Jan Rubeš)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f9u29z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
(Aneta Boušková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79361 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
(Yelyzaveta Akymenko)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153055 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma