Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
(Sabina Minářová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fw7jj/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
(Nicole Urbančíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//v6uf9r// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho využití ve společnosti Nakladatelství Svojtka & Co.
(Kateřina Knížáková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d561lx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování image značky prostřednictvím Instagramu
(Karin Lučanová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e67evv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
(Kristýna Skokánková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z1wqtl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
(Nikola Valuchová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0erir4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Image značky Ibis
(Michaela BOUDOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//lxkrm1// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané značky
(David Mráz)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cq4tc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma