Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
interkulturní prvkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
(Natálie Hrčková)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//3ppa30// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
(Jakub Fryč)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ai6ks/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Krása bez věkového limitu - analýza Kampaně za skutečnou krásu
(Lenka Korbelová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kyd0p/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
(Linda HODÍKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q7nfzv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
(Romana Bocková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/owjmv/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
(Lenka Mrkvová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21298 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
(Dina Friedmannová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/whyb6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma