Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

AI influenceři

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Virtuálni influenceri: analýza sociálnych sietí virtuálnej influencerky Bejby Blue
 (Tamara Garasová)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l72gi/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
 (Daria Gross)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ezwm4u// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Rizika a přínosy influencer marketingu v České republice
 (Veronika Zedníková)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//hox1bm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

AI v online marketingové komunikaci
 (Zuzana Srdínková)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//upckog// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Ve spolupráci se Safer internet sociální sítě, bezpečnost dětí
 (Renáta Smutná)

2013, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//485up6// | Hospodářská a kulturní studia / | Práce na příbuzné téma

“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
 (Zhibek Abysheva)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/df8my/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Social Media Narcissism at Marketing Service
 (Iuliia Baboshkina)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/zg98i/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Conceptual principles and design recommendations for the use of social media applications to promote cooperation at team level
 (Thomas Ruf)

2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//opwgs3// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
 (Emmanuel Paul Kane)

2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma