Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CRMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
(Jakub Heráň)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72374 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Service desk v prostředí Office 365 a Power Apps
(Tatiana Hovanová)2021, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//de7194// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma
User Support Service in Small and Startup IT Companies
(Martin Bělohoubek)2011, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fbmzs/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh systému HelpDesk
(Marcel KOREJS)2009, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//vyv00f// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
(Michelle Jantulíková)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//uo8tft// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Práce na příbuzné téma
Využití ITIL pro zavedení procesu řízení změn
(Ondřej Kopecký)2011, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fasmy/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Využití best practice ITIL při přesunu ústředny telefonního operátora
(Dušan Drábik)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29635 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh CRM systému v podniku
(Richard Král)2009, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/bq846/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Cloud computing v oblasti CRM
(Miloš Lokajíček)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36666 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Správa SLA a jejich závislostí v rámci infrastruktury klienta
(Tomáš Veselý)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xtikm/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma