Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proces budování značky
(Anna Lžičařová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q2rh7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
(Daniel Krejsa)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ophoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Šárka Hótová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/om4w9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt budování silné značky v digitální módě
(Valentina Zimina)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tiz5po// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Budování značky v digitálním prostředí
(Aneta Plecová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uxubae// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Karolina Benešová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v1kq1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
(Magdaléna Ševčíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
(Natália Jankechová)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma