Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
(Tereza Málková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
(David Pařez)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52877 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
(Nikola Minaříková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//asmtm5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma