Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
archetypKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Archetyp matky v reklamě
(Lenka ORÁLKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2r7tx5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Archetyp matky v reklamě
(Jana RASZKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6cocyy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Interpretace vybraných textů Petra Kersche aparátem interpretační sémantiky
(Lucie Urbanová)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nkw8q/ | Přírodopis se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Emoce v reklamě
(Lucie ZELENKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//yp7ay9// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
(Gabriela Pličková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bbj7vh// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Emoce v marketingu
(Khrystyna Beregova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uvjvu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití emocí v reklamě
(Tereza Líznerová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x6lxn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
(Daria Mudarisova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85288 | Management / | Práce na příbuzné téma
Děti v televizní reklamě a jejich působení na emoce spotřebitele
(Nikola Váchová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vy3qpv// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma