Daria Mudarisova

Diplomová práce

Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele

Emotions and their influence on consumer purchasing decisions.
Anotace:
Studium spotřebitelských emocí pomáhá obchodníkům interpretovat složité aspekty spotřebního chování. Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání emocí z hlediska jejich vlivu na spotřební chování. Práce si dává za cíl zjistit, jaký vliv mají emoce na kupní rozhodování spotřebitelů u zboží krátkodobé spotřeby a zda existuje rozdíl mezi negativními a pozitivními emocemi z hlediska jejich vlivů na kupní …více
Abstract:
The study of consumer emotions can contribute to interpret complex aspects of consumer behavior. This Master Thesis is focused on the study of emotions in terms of their influence on consumer behavior. The aim of this thesis is to determine what influence emotions have on consumers' purchasing decisions towards non-durable goods and whether there is a difference between negative and positive emotions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85288