Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Typologie osobnostiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Rudolf Hanusek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/js5w3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Kamila Frolíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typy spotřebitelů. Psychologické přístupy k typologii.
(Ivana Jonecová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cqtk3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uplatnenie psychológie v marketingu
(Kristína Baráthová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/e9doj/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Veronika Sekyrová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzgk1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Petra Valentová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ltod6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Petra Valentová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ltod6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma