Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AsociaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
(Pascal Gerhardt)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//sw5s7t// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
(Natálie Hrčková)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//3ppa30// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
(Jakub Majerník)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//lpccdz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Interkulturní prvky v reklamě a jejich dopad na chování spotřebitelů majoritní společnosti
(Veronika Novotná)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//4gze8h// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Ovlivňující prvky v reklamě
(Zuzana Svědíková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vb2aq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
(Radomír Čamek)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ptlcj7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ovlivňující prvky v reklamě
(Markéta Rychnovská)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qd6o8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ovlivňující prvky v reklamě
(Veronika Nazarčíková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hp3g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prvky lidového umění v reklamě
(Lucie Andrlíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//abgxa4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
(Gabriela Kolářová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y8ugb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma