Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
(Jana Vaňková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1p6c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Elektronický marketing leteckých společností
(Lucie Opletalová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/cqana/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
(Miroslava KOZÁKOVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ppwwux// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
(Lenka Ratajová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lh8so/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing a jeho využití v praxi
(Magdalena Abtová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9r26/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
(Petr Kocián)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26439 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma