Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
POPKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
(Miluše Rohlová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y33yy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
(Sandra Holubová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eyy9f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
(Veronika Vavřinová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57819 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
(Nikola Nosková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m9a4x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
(Pavel Kratochvíl)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkrqj/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
(Dagmar Grauová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/smx98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
(Natálie Havlíčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fi13gi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
(Ivana Kalinová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//wicmy1// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
(Veronika Karbanová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//4r4fwr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
(František Kuděj)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94351 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma