Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
crowdsourcingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR
(Kateřina Toušová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33571 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Rozvoj strategické konkurenceschopnosti na základě spolutvorby hodnoty pro zákazníka
(Karolína Vraniaková)2024, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//w6pqrn// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR
(Kateřina Toušová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33571 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
How can co-creation change the FMCG marketing
(Filip Froněk)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39667 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma