Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
In-depth interviewsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
(Akmaral Berikova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ocvak/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of the use of AI in customer service
(Michael Trojan)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//oma6k7// | International Management / | Práce na příbuzné téma
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
(Aitolkyn Abdigali)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dejpzw// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
(Luong Hoang Lien Nguyen)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fpqem7// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti B2B zákazníků vybraného podniku
(Kristýna Hájková)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//z6spaz// | Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu
(Lea Kuchařová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113289 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků na B2B trhu
(Jana Macúchová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107348 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.
(Eva ŠTIBRANÝOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c17vdv// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu
(Barbora Kotasová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101902 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma