Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 6 » (celkem 56 prací)
Politická satira ve volební kampani: případová studie The Daily Show a prezidentských voleb v USA 2016
 (Daniel Černý)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qye5r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Projevy antistranictví ve volební kampani v roce 2017
 (Matouš Čáp)

2018, Bakalářská práce, CEVRO Institut

https://is.vsci.cz/th/llrpq/ | Politologie / Politologie a mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma

Využívání sociálních sítí ve volební kampani v parlamentních volbách na Slovensku v roce 2020
 (Tereza ZAŇÁKOVÁ)

2021, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//ty0t68// | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Aktivity lídrů irských politických stran na sociálních sítích ve volební kampani při parlamentních volbách v roce 2020
 (Natálie ČERNÁ)

2021, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//p9sxk2// | Politologie / Mezinárodní vztahy - teritoriální studia | Práce na příbuzné téma

Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
 (Antonín Vojtěch Brabec)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92734 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
 (Michaela Kupcová)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//hpfmwj// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Analýza změn ve volebních kampaních ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2002, 2006 a 2010
 (Adam Pitrocha)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/h3kvj/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
 (Jindřich Polonyi)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/wtvmp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

PR politické strany ve volební kampani
 (Michaela Kalvodová)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73172 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Dominik Feri: osobnost českého politického marketingu
 (Tomáš Doležal)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//75ohvs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 6 » (celkem 56 prací)