Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
problémy v komunikaciKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace
(Roman Fidler)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/f4o2t/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Využití moderních technologií v řízení lidských zdrojů v IT společnosti
(Kateryna Stryzhevska)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93172 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnitrofiremní komunikace v souvislosti s IT, procesy a řízením v konkrétní organizaci
(Alena Plachá)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44930 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Přínosy podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci
(Jan Blahout)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45910 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci
(Erika Čvandová)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx3jro// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Implementation of security systems for Network monitoring in the company
(Md Rasel Miah)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gcqnko// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Proměna reflexe anglofonní hudby a její kritiky v prostoru hudebních elektronických časopisů v posledních 15. letech
(Valeriya Lazareva)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xy6aq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Intrapersonální komunikace (ne)oddělitelnou složkou dramatického díla v návaznosti na Zichovu Estetiku dramatického umění a Osolsoběho Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci
(Petra Bruzlová)2017, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/10136 | Dramatická umění / Teorie a kritika | Práce na příbuzné téma