Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
(Mariami Denosashvili)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4e0nu8// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
(Polina Shumilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80529 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
(Sára Dimovová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141977 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
(Kateřina Formánková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88790 | Management / | Práce na příbuzné téma
Generácie Y a Z v galérii
(Sabina Pavlíková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zsfnj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
(Fumiya Kimura)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146937 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Význam věrnostních programů v kupním chování generace Y
(Uranchimeg Natsagdorj)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73989 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma