Mariami Denosashvili

Master's thesis

Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia

Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Abstract:
In recent years, the fast-food restaurant industry has been rapidly expanding all over the world. Apart from ongoing fierce competition and high turbulence in the external environment, restaurants constantly face challenges such as changing consumer tastes, eating habits, and preferences, building active, loyal relationships with customers, and increasing their loyalty. Therefore, the success of fast …viac
Abstract:
V posledních letech se průmysl restaurací rychlého občerstvení rychle rozšiřuje po celém světě. Kromě pokračující tvrdé konkurence a vysokých turbulencí ve vnějším prostředí, restaurace neustále čelí výzvám, jako je změna vkusu spotřebitelů, změna stravovacích návyků a preferencí, budování aktivních loajálních vztahů se zákazníky, a zvyšování jejich loajality. Úspěch řetězců restaurací rychlého občerstvení …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Denosashvili, Mariami. Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe