Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Customer contact centerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zvýšení efektivity zákaznického centra banky
(Radek Holub)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/k1c81/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Zvýšení efektivity zákaznického centra banky
(Radek Holub)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/k1c81/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Costs and benefits of reducing financing costs through corporate social responsibility
(Richard Bandžak)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48802 | Economics of Globalisation and European Integration / | Práce na příbuzné téma