Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
(Anna Havránková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u024j/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
(Bengisu Uzun)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rufmo/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
(Jana Kadavá)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zc99j/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
(Eva Šlesingrová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lekya/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Advertisement – the phenomenon of communication
(Yana Buriakova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eh656/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement – the phenomenon of communication
(Nikita Polivtsev)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ld11i/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement - new phenomenon of communication
(Elena Stupnikova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uejeq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement - the phenomen of communication
(Alexander Okonkwo)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzvja/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
(Laura Andresheva-Arginova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v95ba/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma