Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisement spotKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza obsahu reklamního spotu
(Ekaterina Khalkhinova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/navvj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza obsahu reklamního spotu
(Martina Ganobčíková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/csop8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
(Alesia Rubachova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yi5bm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
(Michal Majnuš)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ffjz4/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Použití firemního software ke zkoumání vybraných parametrů reklamních spotů
(Alona Ostrenska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r14ih/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
(Lucie Barnetová)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qjuu7/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
(Ladislav Sadílek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0ycd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regionální marketing
(Darya Ussova)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tilhh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
(Alexandra Marčeková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbinm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
(Jiří CHUM)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5cnys2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma