Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

advertisments

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
 (Zaur Seyidli)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma

Reflections of American Nationalism in Coca-Cola Advertisments – Diachronic approach
 (Markéta Kopicová)

2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f7xoa/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

Cosmetics Advertisments in the Women's Magazines: Syntactic level
 (Michaela Prochásková)

2008, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//sbl026// | Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Zakázané reklamy
 (Patricie Majerová)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

http://is.vsh.cz/th/12221/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma

El lenguaje publicitario en los anuncios que se orientan al niño como consumidor
 (Martina Trnková)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sn6yl/ | Filologie / Španělský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Seznamovací inzeráty z hlediska psychologie
 (Martin Bureš)

2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nnafq/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Die Phraseologismen in den Werbeanzeigen
 (Lucie Branná)

2006, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m6qw9/ | Filologie / Německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack
 (Martina HAVELKOVÁ)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//bgkzbh// | Filologie / Tolken en Vertalen Nederlands als B-taal | Práce na příbuzné téma

Analýza moderních autentických textů z pohledu lexikální morfologie se zaměřením na noviny a reklamy
 (Michal ZEMAN)

2014, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//3gkf2f// | Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Regionale Mechanismen ergfolgreicher Werbung am Beispiel von Konzepten ausgewählter Firmen
 (Pavla SLEZÁKOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//epgnht// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)