Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertismentsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
(Zaur Seyidli)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Reflections of American Nationalism in Coca-Cola Advertisments – Diachronic approach
(Markéta Kopicová)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f7xoa/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Cosmetics Advertisments in the Women's Magazines: Syntactic level
(Michaela Prochásková)2008, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//sbl026// | Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Zakázané reklamy
(Patricie Majerová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12221/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
El lenguaje publicitario en los anuncios que se orientan al niño como consumidor
(Martina Trnková)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sn6yl/ | Filologie / Španělský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Seznamovací inzeráty z hlediska psychologie
(Martin Bureš)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nnafq/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Die Phraseologismen in den Werbeanzeigen
(Lucie Branná)2006, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m6qw9/ | Filologie / Německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack
(Martina HAVELKOVÁ)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//bgkzbh// | Filologie / Tolken en Vertalen Nederlands als B-taal | Práce na příbuzné téma
Analýza moderních autentických textů z pohledu lexikální morfologie se zaměřením na noviny a reklamy
(Michal ZEMAN)2014, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3gkf2f// | Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Regionale Mechanismen ergfolgreicher Werbung am Beispiel von Konzepten ausgewählter Firmen
(Pavla SLEZÁKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//epgnht// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma