Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
aktivni telemarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu ke spotřebiteli
(Zuzana KRČOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wwn211// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
(Kateřina Pavuková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kwtie/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové kampaně s využitím telemarketingu k získávání zákazníků
(Přemysl Lukeš)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wjgtg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie v telemarketingu
(Patrik DONÉE)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rzz7fq// | Filologie / Obecná lingvistika a teorie komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující úspěšnost aktivního telemarketingu
(Kristýna Kynclová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//9yyap6// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
(Jitka KRÁLOVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//x3vy1a// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Nástroje telemarketingu služieb a ich vplyv na rozhodovanie spottrebiteľa
(Monika Bendíková)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gg2fw6// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Příprava a realizace telemarketingové kampaně
(Jana KONČELOVÁ)2008, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vkrl5w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma