Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
archetypy znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Redesign vizuálního stylu značky Frajer
(Arina Varenova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92924 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner
(Jakub Franc)2021, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6997 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
(Klára Opatřilová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//xubee1// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
(Tereza Strychová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ealch/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
(Filip Janás)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fkt340// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
(Jiří Kratochvíl)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b8oi9i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Historický vývoj značky Kofola
(Ondřej KALVACH)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h2pujg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR
(Ondřej Krejčí)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70570 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Určenie a implementácia archetypálnej identity značky Alizé do marketingovej stratégie a komunikácie.
(Luciána Čvirková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ubgvyo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma