Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
audiovizualni sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Václav Dovolil)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia38x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Michaela Zverková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/syhhe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Tereza Homolková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Adam Škaloud)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1vld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Jan Bredl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pkv16/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Jakub Kureš)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ftqwy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Působení audiovizuální reklamy jako mediálního sdělení na recipienty
(Lukáš Sabol)2020, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//sq09k8// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam audiovizuálního sdělení v reklamní tvorbě
(Adam Zaňka)2019, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//v97jtx// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodika tvorby projektu audiovizuální prezentace informací
(Tomáš Kazda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/jtie7/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
(Denisa Hustolesová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/io2bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma