Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
branding v politickem prostrediKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Koncept značek v politickém prostředí: Případová studie hnutí ANO
(Klára LACHNITOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//8tcrn2// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
(Michal Žižlavský)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx9ot/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
(Tomáš Kolder)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nutzk/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty
(Daniela VAŠÁTKOVÁ)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4sbwuq// | Politologie / | Práce na příbuzné téma