Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brandsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
(Krishnasingh Praveensingh Khatri)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ez0diy// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza podniku Imperial Brands CR, s.r.o.
(Lukáš Zábranský)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91743 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The ways of increasing the jewelry brands competitiveness
(Alina Serdiuk)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//776eb2// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza Imperial Brands CR, s.r.o.
(Daniel Kalkus)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92978 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Exploring Love Brands Among Young Czechs
(Sebastian Ďurka)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93461 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
(Michaela Lukačínová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82833 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma