Strategická analýza Imperial Brands CR, s.r.o. – Daniel Kalkus
Daniel Kalkus
Bakalářská práce
Strategická analýza Imperial Brands CR, s.r.o.
Strategic analysis of Imperial Brands CR, s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je stanovení konkrétních strategických doporučení pro společnost Imperial Brands CR, s.r.o. pro upevnění pozice na trhu, zejména z pohledu nových alternativních produktů. Práce je standardně rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část obsahuje definice základních pojmů oboru strategické analýzy, popis jednotlivých metod využívaných v práci a rešerši základních …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to define strategic recommendations for Imperial Brands CR, s.r.o. for consolidating the market position, with focus on the new substitutes in the industry. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part consists of definitions of the basic concepts of the field of strategic analysis, a description of the methods used and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92978
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Pavel Mikan
- Oponent: Ondřej Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92978
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova