Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
customer perceptionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
(Katharina Kusch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53227 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
(Samuel Edozie Akaniro)2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11193 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
(Darina Volná)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/105812 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
(Ivana Benešová)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//99qk1h// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
(Knoel Sotomayor)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2uet/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Zdeněk Mošna)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6gj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímanie služieb finančnej inštitúcie klientmi
(Radoslav Paulíny)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.bivs.cz/th/hyrr3/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Zákaznické vnímání transportního obalu v oblasti E-commerce
(Jakub Matějek)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127979 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
(Hana Cardová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79602 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma