Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

dotaznik pro spotrebitele

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Motivace spotřebitelů pro využití blockchainu v obchodních modelech sdílené ekonomiky
 (Ema Štefániková)

2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a0c7c/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma

Doporučení spotřebitelům pro etické nakupování oděvů
 (Anna Ronová)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//zo9wtz// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma

Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele
 (Veronika Hybšová)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/yfjj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Potenciál konzumace morčat jako alternativního zdroje živočišné bílkoviny pro spotřebitele v České republice
 (Adéla Máčiková)

2019, Diplomová práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//k577s6// | Zootechnika / Živočišná produkce | Práce na příbuzné téma

Návrh na rozšíření obchodního sortimentu bioproduktů pro konkrétní podnikatelský subjekt
 (Šárka Valouchová)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//k166gs// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Pivo v plechu - motivy českých spotřebitelů pro volbu tohoto obalu
 (Tereza Beránková)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82486 | Management / | Práce na příbuzné téma

Motivy spotřebitelů pro nakupování v bezobalovém obchodu: případová studie bezobalového obchodu v Mladé Boleslavi
 (Martin Kohuš)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//30k600// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Identifikace klíčových faktorů v rozhodování spotřebitele pro maximalizaci zisku internetového obchodu
 (Martin Placek)

2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//fn1adc// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
 (Jan Svoboda)

2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/g2kez5/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma