Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fashion blogyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fashion blogy a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces generace Y
(Alena Fišerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ar7qwt// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Fashion blogy ako nástroj propagácie módnych značiek
(Veronika Jenisová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39411 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Fashion blog jako nástroj self-promotion
(Zuzana HUŇOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7t7hsu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
(Adéla Kopelová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//75zfxm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
(Natálie Kotková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e87gr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
(Dominika Lukášová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l6q5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Norské módní blogy v rámci teorie komunikace
(Rosana Rektorová)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciqp4/ | Filologie / Norský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Módní blogy a jejich pojetí stylového člověka
(Anna Rosůlková)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9700 | Sociologie / Sociologie obecná a empirická | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
(Alžběta Kleinová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73167 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
(Anna Fišerová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76354 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma