Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
foursquareKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jakými způsoby využívají geolokační sociální síť Foursquare její uživatelé ke kontrole a regulaci soukromí na ní
(Jakub Křenek)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iv3ph/ | Mediální a komunikační studia / Psychologie | Práce na příbuzné téma
TESTOVÁNÍ APLIKACE FOURSQUARE PRO SLEDOVÁNÍ POHYBU OSOB V OLOMOUCI
(David JARCOVJÁK)2013, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3inul6// | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma
Analýza geolokačních sociálních sítí
(Vojtěch Mikulka)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4ttsny// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Geolokační sociální sítě
(Adéla Kašpárková)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pstv2h// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Mobilní sociální sítě založené na lokalizaci optikou teorií nových médií
(Ondřej Kašpárek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b4zgk/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Úloha sociálních sítí v marketingové komunikaci
(Eva Tilšerová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zr9wh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií
(Monika Fojtová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zq1r3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma