Bc. Eva Tilšerová

Diplomová práce

Úloha sociálních sítí v marketingové komunikaci

The Role of social networks in marketing communication
Anotace:
Tématem této diplomové práce je využití sociálních sítí v marketingové komunikaci. Autorka se konkrétně zabývá využitím geolokační služby Foursquare, mobilní aplikace, která funguje na principech sdílení uživatelovi polohy. Cílem práce je identifikace a vytvoření souboru zásad, které je nutné vzít v úvahu při tvorbě komunikační strategie s využitím služby Foursquare. K identifikaci klíčových faktorů …více
Abstract:
The topic of this thesis is the use of social networks in marketing communications. The author specifically addresses the use of geolocation service Foursquare, a mobile application that works on the principle of sharing the user's position. The aim is to identify and create a set of rules that should be taken into account when developing a communication strategy using the service Foursquare. To identify …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní