Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
interaktivni marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
(Volha HRYB)2015, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jcr0sq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Interaktivní marketing ve službách
(Renáta Ježková)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c0mu1h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
(Marek Bačo)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1fn6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sport marketing and its social implications
(Anna Zhavoronkova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ef1qx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
(Milica Francúzová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tm306/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Prímý marketing
(Lucie Hrabalová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ud7rl/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
(Andrej Filous)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c651o/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
(Michal TRÁVNÍČEK)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oeu5en// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
(Dušan MATEIČKA)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//akjjwd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing
(Peter Lukáč)2014, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6kwrg5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma