Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
maketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Lucie Sekyrová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xsblk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi
(Simona Hajzlerová)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ckaxz/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi
(Jitka Veselá)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/um5nk/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Marketing v neziskové organizaci
(Lenka Dittrichová)2014, Diplomová práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fg454e// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
(Seowon Yu)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82828 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Význam Influencer marketingu a jeho možnosti funkčního využití v prostředí Instagramu
(Jan Tuška)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d56erz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing na Slovensku: volebná kampaň 1998
(Adela Zábražná)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21443 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Veronika Maroušková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q2tf1/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingové inovace
(Mikhail Shpak)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wg2c2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
(Petr Neckař)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbwda/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma