Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pece o zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
(Iva Botlíková)2020, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//mu080q// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
(Marina Smirnova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d7zxi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
(Daniela Dostalíková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//4v118k// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
(Petra Minaříková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v193w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
(Monika Bobková)2015, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vkd4g/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
(Michaela Koubková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/qdluk/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
(Barbora Kroftová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/s34k4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Řízení procesu péče o zákazníka jako součást systému managementu kvality firmy
(Lenka Janásová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//63q0ja// | Ekonomika a management / Manažerská ekonomika | Práce na příbuzné téma
Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.
(Andrea Zemčíková)2014, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l23qf5// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
(Šárka Poláčková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nv16c/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma