Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pop-up retailKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt pop-up obchodu módní značky)
(Tatyana Grimberg)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fku4d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové retail formáty v automobilovom priemysle
(Žaneta Roncová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76134 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma