Bc. Tatyana Grimberg

Diplomová práce

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt pop-up obchodu módní značky)

Specifics of Integrated Marketing Communications in Selected Industries (Pop-up Retail Shop Project for a Fashion Brand)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v módní sféře. V teoretické části vysvětlím podstatu marketingu v oblasti módy v rámci tzv. fashion industry (fashion bussinesu). V praktické části se zabývám projektem vybudování úspěšného obchodu módní značky a jeho propagace.
Abstract:
This thesis deals with marketing communications in the fashion industry. In the theoretical part I’m going to explain the essence of marketing in fashion business. In practical part I will create a project of a successful shop for a fashion brand and fashion brand promotion.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní