Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
primaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Bulvarizační strategie ve vybraných hlavních zpravodajských relacích: komparativní obsahová analýza Televizních novin, Zpráv televize Prima a Událostí
(Eliška Kubíková)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iy8yj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Analyse des Lehrwerks Prima A1/1,2 aus phonetischer Sicht
(Lenka Lišková)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u70yp/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Prima sezóna. Role jazzu na kulturní scéně Náchoda v letech 1938-1948.
(Kateřina Vysoká)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tpht1/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Srovnávací a uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Finančná analýza FTV Prima, spol. s r.o.
(Igor Senaj)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74483 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení pohledávek PRIMA, akciová společnost
(Josef Veselý)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49988 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Komparace formátu a efektivity vysílání fotbalové Ligy mistrů na ČT sport a Prima COOL
(Radek Mazal)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107014 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Specifika ocenění televizní společnosti – ukázka na FTV Prima, spol. s.r.o.
(Alexander Korolev)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53455 | Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku | Práce na příbuzné téma
Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků
(Barbora Vanišová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w2f96z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
(Michaela Jirásková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49796 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma