Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
principy reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
(Iveta Plachká)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnh3k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
(Jana Vacková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38622 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
(Ondřej Nečas)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v40muu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě
(Maria Mudzhikova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tp8ff/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
(Michaela Černá)2017, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ub46p9// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na spotřební chování v závislosti na třídním prostoru
(Alexandr MIKULA)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3l7bk1// | Sociologie / Sociologie - Andragogika | Práce na příbuzné téma
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
(Zdeněk Jankovič)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21015 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na děti
(Barbora Vohralíková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25662 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na osobnost dospělého
(Karel POGŠTEFL)2009, Diplomová práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t04t3j// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Zvýšení cílené návštěvnosti internetového obchodu pomocí PPC reklamy
(Tomáš KUČERA)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//t4kdgn// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma