Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
promoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Achieving healthy growth of FMCG company under promo pressure and promo hunting trends in the Czech Republic
(Serhiy Bobrytskyy)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78477 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Promo spoty Divadelní fakulty JAMU
(Monika Řeháková)2022, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/tlse0/ | Dramatická tvorba a média / Audiovizuální tvorba a divadlo | Práce na příbuzné téma
Vliv merchandisingu a promo aktivit na zvýšení prodeje
(Milan Jansta)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hmjot/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fotografie v zaměření na promo kapely
(Terezie Krůželová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46541 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Tvorba promo-akce na vybraný produkt
(Monika HOMOLKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//pue0by// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
VIDEO PROMO VIDEO NA KAMERU GO PRO HERO 2
(Johana KROFTOVÁ)2013, Bakalářská práce, Ústav umění a designu / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//hhiy99// | Výtvarná umění / Multimediální design, specializace Multimédia | Práce na příbuzné téma
Specifika vzájemné spolupráce promo agentur s hosteskami/promotéry
(Petra Štočková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ursi9e// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Specifika vzájemné spolupráce promo agentur s hosteskami/promotéry
(Petra Štočková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//zau042// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Analýza možností hodnocení efektů reklamních "promo-akcí"
(Gabriela KREISLOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta aplikovaných věd / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//yjd98g// | Aplikované vědy a informatika / Finanční informatika a statistika | Práce na příbuzné téma
Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo
(Jana MRÁZOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//00yy7p// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma